8. februar 2009

Nyt fra mig!

Så blev der endelig scrappet lidt igen. I går var jeg til Scrap 'n' Dream i Taastrup, hvor jeg sad og scrappede i 12 timer! Vi var der fra kl. 9:00 til kl. 21:00 og gik hjem med ondt i kæberne, for hold da op, hvor var der mange, der gerne ville snakke. Gamle kunder og venner! Dejligt at se alle igen.

Dette LO lavede jeg forleden dag og ikke på Scrap 'n' Dream. Billedet er taget på Bondi Beach i Sydney, AUS. Jeg elsker billedet af Vigge, da hun ikke ved at jeg fotograferer hende og hun går i sine egne tanker.

Papiret er et Travel Kit fra Making Memories. Jeg købte 3 pakker, for jeg synes at det ville passe så fint ind i vores familietur.

Dette LO har været lavet og så taget fra hinanden igen - for jeg kunne SLET ikke lide det jeg fik lavet. Men nu synes jeg at det er blevet rigtig godt.

Jeg elsker alle billederne af ungerne og dyrene. De fik rigtig oplevet mange forskellige og fremmede dyr i Australien. På New Zealand var det faktisk kun fuglen Kiwi, og den er så sjælden og lyssky at man ikke må ta' billeder af den!! Så billederne her er kun fra AUS.

Selvfølgelig er der også taget et billede af os foran Opera Huset med Sydney Harbour Bridge i baggrunden. Dette papir fik vi i goodie-bag'en på Scrap 'n' Dream. Det er noget Annette fra DreamPapers har været med til at designe sammen med Fru Hansens Kælder.

Jeg troede ikke at det var 'mig', men fik det brugt og er faktisk glad for resultatet!

Og så er der Vigge igen igen. En lille prinsesse, der skulle ha' ordnet negle ligesom sin mor. Elsker papiret fra Imaginisce og knapperne fra Autumn Leaves. Det andet pynt er fra Making Memories, som bare passede sammen! Det var helt fantastisk!

Det sidste LO blev lavet færdigt, da vi kom hjem!! Pernelle og jeg syntes ikke rigtig at vi var færdige med at scrappe, da vi kom hjem kl. 21:30, så vi satte os op på mit scrappeværelse og arbejdede videre til kl. 2:15!!!! Uha, man scrapper ikke så godt, når man sidder så langt ud på de små timer, men det blev ok godt alligevel.
Det er Dan og hans søster (med mand og barn) der er ude og Wild River Rafte på New Zealand. Det var en fed oplevelse, siger Dan.

7 kommentarer:

troll13 sagde ...

Wow, en masse skønne LO'er du har lavet, og da helt fantastiske billeder. Lækre opsætninger og papirer du har brugt.

Karin sagde ...

Lækkert at se layouts fra dig igen :-) skønne lette farvei i papirvalg :-)

Charlie sagde ...

Når du rykker så får du så sandelig da produceret en mængde lækre LO's skal jeg lige love for. ØV at jeg ikke kunne komme, fik din hilsen fra min svigerinde, men familie er jo ikke kun noget vi kan scrappe om - men også nogen hvis fødselsdage vi forventes at deltage i - så derfor var jeg optaget i weekenden. MEN vi ses forhåbentlig en anden gang - og indtil da kan vi holde kontakt via bloggene.

Margit sagde ...

Sikke mange lækre LO'er du har lavet... og LÆKRE billeder... Det af Vigge er jeg også vild med... hun er bare HELT "i en anden verden". Og så var vi på den strand adskillige gange da vi var i AUS... ;-)
Håber at vi kan ses til SAM... Vi holdt familiefødselsdag i går, så jeg kunne ikke finde tid til en HEL scrapdag i lørdags :(

Engel sagde ...

Søde Pia. Sikke nogle skønne LO du har lavet :o) Der må være fantastisk mange skønne billeder at scrappe på lager - efter alt rejseriet...Sjovt med Animal Encounters... det er afgjort min favorit.. skønne billeder, fin opsætning, gode farver og en renhed over sig - som gør siden iøjenfaldende med de skønne billeder :o)

Håber du får en rigtig skøn dag :o)
Knus
Engel

Engel sagde ...

Søde Pia.. hvor jeg dog savner at se dit glimt i øjet, og opleve dit super gode humør :o)

Du er altid en stor inspiration, og sød til at kommentere på min blog - så jeg har givet dig en award - se mere på min blog :o)
Knus
Engel

Mette Ellingsgaard sagde ...

Hold da op hvor har du været aktiv. Hvor er det nogle flotte LO du har lavet fra Jeres rejse. Flot opsætning og smukke farver.